Mot Beach 2010!

Det var jäkligt kul att köra medel på friskis! Det var en blandning av aerobic, kickboxning, motion, styrka och sen avslappning. Jag var rätt nervös innan, tänkte om ja inte skulle orka hela vägen eller kollapsa men jag kämpade på bra! :) det var riktigt skönt att få röra på sig och känna att musklerna fick jobba ordentligt!

Jag kommer absolut köra flera pass :)

Efter träningen hoppade jag i duschen och efter det gjorde jag iordning lite kvällsmiddag.
Nu sitter jag och kollar på tv och mumsar på vindruvor och mandlar. Hatar att kolla på tv utan att tugga på nått!

Sen kommer jag sova som en prinsessa, träningsvärken kommer vara hemsk imorgon! haha

Godnatt!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0