Mot Södertälje

Idag åker jag till Södertälje igen för att jobba kväll på IVA. Det är toppen att jag får tider men det känns ändå tråkigt att åka ifrån älskling och lägenheten. Jag har ju precis kommit hit känns det som.
Sen ska jag och bemaningschefen kolla upp lite fler tider och jag hoppas att det är dagar som funkar för mig.
Jag vet inte hur länge jag stannar i Södertälje/Nykvarn nu men helst vill jag åka hem ikväll och sen tillbaka på lördag igen. På lördag ska vi även fira min mamma som fyller år och på söndagen jobbar jag mellan 7-15.

Nu är jag supertrött efter shoppingrundan igår! Mina fötter värker och helst skulle jag velat sova några timmar till, men vad gör man inte för lite extrapengar. Det skulle vara så skönt om jag hade ett jobb här i Kholm men det känns nästintill omöjligt nu. Får se hur det blir till sommaren sen.
Aja nu ska jag fortsätta plocka lite i lägenheten, gillar att det är fint när man åker iväg men det brukar inte hålla sig fint sålänge min raring bor själv. Det förvandlas till en ungkarlslya på 2 sek! haha

Ha det finfint!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0