Söndagar = städning och tv! :)

Eftersom jag var helt sänkt igår så har jag en massa energi idag!
Jag har städat i badrummet, köket, hallen och vardagsrummet :)
Det enda som är kvar är sovrummet och sen att dammsuga men jag tänker inte låta raringen slippa undan utan han får fixa det sista! Han ligger och sover nu men jag ska försöka få upp honom, han har vänt helt på dygnen och det är dags att byta tillbaka till en vanlig dygnsrytm!

Senare ska jag fixa tacos och en fräsch fruktsallad, måste få i mig lite vitaminer och grönsaker efter gårdagen då det vart en massa flott och salta grejer. Sen ska jag bänka mig framför tv:n hela kvällen och kolla på en massa bra program!

Sen är det två tjejer som fyller år idag! Grattis Jennifer som fyller 22 och Erika som fyller 21 :)
HurraHurraHurra!






Bilder på lägenheten :)


 

Nu ska jag fixa iordning fruktsalladen :)

Ha en mysig söndag

kram




Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja men det vart inte så dåligt med soffan ställd så :)

2010-01-17 @ 15:21:16
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej det funkar :)

2010-01-17 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0