Tillbaka i Nykvarn :)

Det vart en kanonkväll igår!
Vi drack rött vin, åt brödpinnar och marinerade vitlöksklyftor i äkta italienskt stil och lyssnade på allt ifrån Eros Ramazotti till The killers :)  Jag kommer fortsätta traditionen med att festa på trettondagsafton, helmysigt efter all hets med juldagen och nyårsafton!

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och försöker få upp värmen lite, det är ju svinkallt ute!
Träffade Erika tidigare och vi åt thai buffé! Så jäkla gott och så mycket mat, jag fick i mig 2 fulla tallrikar och sen lite frukt som efterrätt. Kolla in Asian Roxy tror jag den heter, ligger i Södertälje mitt emot polisbacken :)

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba på IVA, känner mig inte direkt taggad nu men jag brukar piggna till när jag får på mig arbetskläderna. Sen vill jag ta en runda på stan och kolla in all rea! Det var ju massor med fina grejer här jämnfört med i Kholm, där var det mest skräp..


Nu ska jag göra iordning varm choklad! :)

Ha en fin kväll
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0