Torsdag

Den här veckan har gått fort! Imorgon är det ju fredag! :D
Kom hit till Kholm för en timme sen och jag började med att skrika lite åt diskmaskinen som inte ville fungera och sen åt datorn som var grymt seg på att starta.  Sen gjorde jag iordning en macka och kände mig genast lite gladare, typiskt mig att bli helt galen när jag blir hungrig! haha
Jag är sugen på att gå på bio idag och se Snabba Cash! Ska bara locka med min babe också så man får sällskap. Innan det blir bio ska jag göra iordning en supergod pasta med kräftstjärtar! Måste bara handla lite och då behöver jag åka till Willys och sen Coop.

Nu ska ja väcka raringen.
Ha en bra dag :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0