Torsdag

Morgonen bara försvann, har haft tvättstuga mellan 7-12 och vi började så fort vi vaknade och det gick snabbt när man fick lite hjälp. Torkrummet slutade att fungera mitt i allt så nu är lägenheten fylld med halvtorra kläder. Känner mig som en gammal tvätterska :P

Nu ska jag fixa lite frukost och sen ta en promenad, måste hitta mynta som ska vara till morgonkvällens mojito och jag har oturen att det är alltid slut när jag ska ha det, så jag måste skynda mig iväg till ICA! :)

Jag och älskling har varit tillsammans i 3 år och 10 månader idag! <3
Tiden går fort när man har roligt :)
Får se om vi firar det på nått sätt, brukar vara att dra ut och äta eller nått. Är sugen på American Pizza! Bara han vaknar innan det stänger :P


Ha en bra dag!
kram

så gott!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nemen vikken profil :D snyggt! Vi kör på glajjer :P

2010-01-14 @ 19:00:48
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

hehe tack! ja jag längtar till sommaren nu!

2010-01-14 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0