Värsta natten på länge!

Stora delar av natten till idag spenderade jag inne på toaletten, mitt huvud hade dunkat hela dagen och fast jag tog mina migräntabletter så hjälpte de inte ett skit! Allt vart bara värre..som om huvudet skulle explodera!
När jag får en sån huvudvärk vet jag vad som väntar och det var precis vad som hände..för första gången i lägenheten så kräktes ja! Helt sjukt, jag var likblek och hela kroppen gjorde ont..

Nu är huvudet fortfarande tungt men jag ska få i mig lite frukost och nå värktablett så kommer jag säkert på fötterna igen. Ska träffa Jennifer efter 2 och kolla på stan lite. Jag hoppas att jag orkar men om huvudvärken inte ger med sig är det bara att bädda ner sig i sängen igen :(

Nu blir det frukost.
Ha en bättre dag än vad jag har just nu..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0