Äntligen lite regn!

Det regnade kanske 3 min och det känns så mycket bättre i luften, inte lika kvavt och varmt utan nu får man faktiskt syre i sig när man andas!

Annars händer det inte så mycket, är ledig imorgon och får se vad som händer då. Åker nog ner till badet för att träffa Sabina och lite folk för att sola och bada, det blir nog mest bada då jag ska hålla mig i skuggan och låta huden vila några dagar till. Det blir nog mysigt att bada och sen äta en liten picnik :)

Nu kollar jag på tv och sen ska jag krama min snygging lite, han är knappt hemma om dagarna då all uppmärksamhet går till bilen så jag får fånga honom när han väl är borta från garaget!
<3


Mumsar på vattenmelon och dricker Ramlösa, det känns väldigt nyttigt!
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0