Dance Hall Queen

Sitter och lyssnar på Robyns senaste skiva, den blir bara bättre och bättre!
Har varit nere på stan och handlat lite smågrejer som flingor och maskindiskmedel, jag blir lika glad varje gång man bara behöver gå 3 min sen är man nere i centrum :)

Jag börjar jobba 14.30 så nu tar jag det lugnt, ska fixa ihop en räksallad till lunch och sen vila en stund, passet till kl 22.15 känns ibland så jäkla långt! Det är som om tiden står stilla och att man inte gör nått vettigt...
Hoppas det ändå blir lugnt, imorgon blir det att fira Marcus som fyller 18 idag och det innebär en helkväll hos Jennifer&Jesper :)

Nu ska jag fixa lite.
Ha en bra dag!

kram


 

Det hade varit så häftigt att sett henne på P&L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0