Det är måndag och jag känner mig redan utsliten!

Det va verkligen full rulle idag på jobbet, vid 13.00 fick vi in en dålig patient och jag gick inte därifrån förens efter 16.00 och då var jag genomsvettig! Att jag är sönderbränd över hela kroppen gjorde inget bättre utan mina kläder klibbade lite extra och det skavde på ryggen av det hårda tyget...
Jag sov dåligt inatt, drömde en massa skumma drömmar och det var så jäkla varmt! Vred och vände mig och när jag vaknade vid halv 5 så kände jag mig svettig och febrig.

Nu är jag bra gnällig men jag har aldrig mått såhär dåligt av att sola!
Vill helst inte vara ute alls i solen så jag kommer försöka vara inne efter jobbet och låta huden vila lite :P

Nu kollar jag på Boogie Nights och ska ta lite glass :)

Ha en bra kväll
kram


 

Kvällens nöje ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0