Ledig och lat! :)

Jag kom nyss hem från stan där jag träffade Jonna för att fika och kolla runt lite :)
Innan vi träffades gick jag en liten loppisrunda men hittade inget roligt, det var skönt att bara gå runt och kolla på alla fina saker, billigt är det oxå! Ett tips till alla som ska flytta hemifrån, kolla loppisar! Där finns allt man behöver :)
Resten av dagen/kvällen har jag inga planer, det är nå musikgrej i stadsparken kl 18 så om raringen vill hänga med så går vi kanske dit, eller så går jag till sjukhusets gym och kör en timme eller 2. Jag gillar att göra en massa saker när jag är ledig, då känns det som om dagen blir längre.

Nu ska jag fixa ihop matlådan inför imorgon och sen kolla om det blir nå stadsparken.
Ha en bra dag.
kram


Dagens shopping, hårfärg Åhlens och 2 halsband från Kappahl :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0