RockabillyHelg!

Jag har haft en kanonbra helg :)
I fredags satt jag hemma hos Emelie för att fira att hon och Emmy ska flytta till Örebro! Nu när man väl börjat umgås med folk här i Kholm så ska de flytta, det är lite tråkigt :P
Vi satt och snackade, dansade och gick sen till krogen RIVA för att kolla in kvällens band och det var ju Rockabilly tema! Bandet var 3-4 grabbar med skön stil som spelade allt mellan Elvis covers och egenskrivna låtar. Det var ett jäkla drag på dansgolvet och jag dansade så att svetten rann! Vi stannade där nå timme och sen gick jag lagom lullig till SanMarino för att hämta upp Micke, som alltid när jag är ute behöver jag mat så vi köpte en varsin pizza och åkte hemåt. Där satte jag mig framför tv:n med min flottiga pizza och kollade på Mars Attacks! Jag mådde rätt så skapligt :)

Lördagmorgon var inte lika rolig, vaknade när raringen skulle iväg vid 08 och gick direkt till duschen för att tvätta av all svett! 30 min senare åt jag resten av pizzan och sen gick jag och la mig i sängen igen :P
Jag var helt död under dagen! Magen strulade och huvudet var tungt men framåt kvällen hade det mesta släppt och det var bara att börja om för en ny partykväll!

Vid 18 gick jag över till Jennifer&Jesper för att röka lite pipa och bara softa :)
Vi vart ett gäng och när vi alla var på topp så gick vi ner till RIVA för att kolla in bandet igen. Det var inte lika mycket drag som fredagen men det var precis lagom :)
Drack en cider och sen gick jag hemåt för att vänta på Micke som var ute och härjade med bilen, somnade efter att ha läst lite och sov som en prinsessa till kl 12 idag..

Idag blir det tvättstuga och nyss var jag och handlade lite mat till veckans matlådor.
Jobbar mån-tis och tors-fre och sen är jag ledig helgen som kommer. Funderar på att åka till Nykvarn och hälsa på lite folk och mysa med Rex :)

Det här vart ett megalångt inlägg om min roliga helg!
Ha det så bra idag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0