Snart fredag!

Jag har betat av några dagar nu från mitt superschema :)
Det känns väldigt bra att vara på MAVA, jag har kommit in i rutinerna och vissa dagar känns det jäkligt roligt! När man får in dåliga patienter men som blir bättre under dagen/kvällen, då känner man sig nödvändig :)
Imorgon jobbar jag 7-15 sen ska jag träna på gymmet, på fredag däremot hoppas jag att det blir en tur till Malmköping!
Det är Malma Marken och jag har varit där 1 gång tidigare och måste dit nu, en stor marknad med en massa stånd och jag hoppas att det finns langos! Darin ska spela på scenen och senare på dagen ska vi till raringens föräldrar på middag, måste bara övertala raringen om att köra dit, nu önskar jag att jag själv hade körkort..

Nu ska jag kolla klart på Nip/Tuck och sen gå och sova.
Godnatt allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0