Vilken härlig kväll! :D

Jag kom precis hem ifrån badet där jag var med Jennifer & Jesper och Marcus :)
Det var riktigt skönt i vattnet och vi behövde nog alla svalka av oss! Det har varit så jäkla varmt och kvavt hela dagen, man får knappt nå luft och det skulle inte förvåna mig om det åskar inatt, det skulle behövas!
Annars har jag varit inne hela dagen, mådde skit imorse och det vart inte bättre av värmen, jag har ätit sushi och plockat lite i lägenheten och lyckades sova 1-2 timmar av ren utmattning :P

Nu ska jag kolla på criminal minds och sen blir det en dusch, raringen är ute med bilen så jag ska bara ha en lugn kväll för mig själv och tv:n :)

Imorgon ska vi tillbaka till Djulö för att sola och bada, hoppas det är kanon väder!
Ha en bra kväll

kram


SushiCorner här i Katrineholm har riktigt god sushi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0