1:a juni!

Nu är det ju officiellt sommar! :D
Det känns som om det var 1:a maj igår och det bevisar nog att sommaren kommer gå superfort!
Man får försöka fånga lite sol och värme varje dag..

Snart ska jag till jobbet och sen ska jag träna en  stund på gymmet, skulle behöva åka till Öob innan det stänger för att köpa lite roliga grejer till balkongen. Det är mysigt att fixa iordning den nu när man slipper allt skräp :)

Raringen va bäst igår då han betalade alla räkningar så nu behöver jag inte ha dåligt samvete om jag handlar lite grejer som jag vill ha och sen ska jag lägga undan pengar till Bulgarien!
På fredag åker kanske jag och Jennifer till Norrköping för att kolla runt lite, behöver nå fina sommarkläder som man bara kan slänga på sig när det är som varmast :)

Nu ska jag kila
Ha en bra dag!
kram



Snygga skor från Nelly.com som jag funderar på att beställa :)

 

Gertie SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0