Årets första dopp, check!

Jag tvingade Micke att köra mig till Djulö för att bada! :D
Det var kallt ibörjan men sen när kroppen var lagom bortdomnad så var det rätt skönt! Ja simmade runt lite och kände mig snygg i min nya baddräkt. Det känns skönt att ha en baddräkt som är snygg och som samtidigt håller in lite ;)
Raringen doppade bara fötterna och tyckte att det var kallt så jag var bara i en liten stund och sen åkte vi till Mc Donalds för att äta, jag har varit så sugen på hamburgare nu ett tag så vi va lata och satte oss på deras uteservering :)

Annars har det varit en rätt tuff dag, det var mycket på jobbet och jag kände mig trött eftersom jag sov så oroligt natten till idag. Men jag bet ihop och gick hem vid 3 för att lägga mig i soffan och sova borta några timmar innan vi åkte till badet, det var skönt!

Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta bort alla sandloppor och skit som ger mig utslag, jag håller tummarna att jag kan bada ordentligt iår utan en massa prickar!
Sen blir det tv resten av kvällen.

Ha en bra kväll :)
kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo , det var därför jag tittade på den baddräkten ju ^^

2010-06-28 @ 23:06:35
Postat av: Julia

Men köp den du me! :)

2010-06-28 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0