Bloggtorka

Jag vet att jag fick samma grej förra sommaren, jag glömmer bort bloggen lite och känner inget direkt sug att skriva men jag ska försöka skriva allt roligt som händer :)
Det gick bra idag på jobbet, flera kom och sa att jag är duktig och att jag sköter mig bra, det känns kul!
Dagarna går så fort där när man har saker att göra och idag var det nästan kaos! Det kom in patient efter patient och det är tydligen fullt på alla sjukhus runtomkring så vi fick verkligen kämpa för att få plats med alla!
All heder till personalen där som sliter för att alla ska få tid och hjälp!

Efter jobbet träffade jag Jennifer och vi tog en sväng på stan :)
Hittade ett par shorts från H&M , ansiktstvätt och lite smått och gott från Netto.

Nu väntar jag på att kycklingen i ugnen ska bli klar, sen blandar jag ihop en sallad till och har det som matlåda imorgon. Då är jag på UVA och jobbar mellan 11.30-20.45. Det ska bli så skönt med sovmorgon!
Funderar på att ta en tur till systembolaget innan allt tar slut inför midsommar..

Robyns senaste skiva går på högvarv här hos mig, den är så jäkla bra!
Vi får dra ihop nå hemmafest snart och dra på den ordentligt!

Nu får kycklingen vara klar så jag ska kila, ha en trevlig kväll :)
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0