Bus med Rex :)

Nu är jag i Nykvarn :)
Har hunnit busa med Rex, hjälpt mamma att laga mat och nu ligger köttet på grillen!

Ikväll ska jag hem till Sandra för att kolla på film och bara snacka av sig, det känns som om en filmkväll sitter perfekt nu eftersom vädergudarna inte är med oss idag, här i Nykvarn har dom inte bestämt sig än om det ska vara sol eller regn, det är en salig blandning just nu.

Sen får jag se vad jag gör imorgon, man ska väl se en snabbis av de högtidliga bröllopet och sen kanske ta en tur till Södertälje. Är någon sugen på en fika? :) Det är bara att messa!

Nu ska jag äta, magen kurrar och det ska bli grymt gott med en rejäl köttbit! Härligt!

Ha en mysig kväll för det ska jag ha.
Saknar min babe bara <3

kram allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0