Då var det lördag igen..

Jag känner mig seg idag, slösade all min energi i Norrköping igår..
Har precis ätit korv med sallad och druckigt loka.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag är sugen på drinkar och man skulle kanske fixa iordning vattenpipan, den här gången en god vattenpipa! Får se om det kommer lite folk hit senare och om vi drar ut nånstans.
Funderar på vad man kan ha på sig, kanske nått av de nyinköpta från igår, en klänning eller leggings med nå snygg tröja, får rota fram något festligt :)

Nu måste jag vila så man är lite mer pepp inför kvällen.
Ha en trevlig kväll :)
kram


Partner in crime!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oh yes :D

Partner in crime....i like it :D

2010-06-05 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0