Då var det söndag igen

Det känns som om min vecka börjar om igen idag, ska snart iväg till MAVA för att köra kvällspasset. Jag har inte riktigt kommit in i kvällsrutinerna än men det ska nog gå bra :)
Slutar 22.15 och sen blir det direkt till sängen och mysa med babe, imorgon blir det 7-15 och sen blir det UVA på tisdag 11.30-20.45.
Tidigare idag ringde de från IVA och kollade om jag kunde ta nattpasset, det va lite kul att de fortfarande tänker på mig, saknar personalen och jobbet där!. Till hösten sen ska jag kolla om det finns nå luckor där eftersom jag inte vet hur mycket jobb det blir på sjukhuset här. Men det är ett tag kvar tills det blir höst!

Vädret idag är så skönt! Jag var nere en snabbis på stan för att handla lite flingor och fetaost till kycklingsalladen som blir matlådan ikväll och det är verkligen sommarvärme nu :)
Jag har tagit min pollenmedicin men jag sitter ändå och nyser, jag har inte tid att bli sjuk nu!

Dessutom har jag & Jennifer beställt grejer från partykungen.se, det vart en ny vattenpipa, tobak och kol till Jennifer och sen tobak och nå rengöringsgrej till mig. Jag vill ha en ny pipa men det fanns inte på lager så jag får fortsätta jakten på den perfekta 2 pip vattenpipan!


Nu ska jag vila lite och sen ladda inför kvällen.
Ha en mysig dag :)

kram


 

Vattenpipan som jag vill ha, med 2 pipor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0