Hejja MediaMarkt :)

Nu har vi handlat och myst hela dagen! :D
Vi åkte först till MediaMarkt där jag hittade en ny dammsugare, extern hårddisk till datorn, högtalare och datarengöringsmedel, det vart bara en massa teknikgrejer :P
Efter rundan på MediaMarkt åkte vi ner på stan för att kolla runt lite där, raringen hittade supersnygga kläder på NewYorker och jag köpte lite underkläder och en ny väska.
Det va så härligt att gå på stan! Solen sken och det var superlugnt då alla låg säkert nånstans och solade.
Vi käkade mat och sen åkte vi till Maxi där vi handlade lite mat och godsaker inför kvällen, det är ju sista avsnittet av Greys! :D

Nu är jag hemma och har satt upp högtalarna till datorn, de va riktigt bra ljud! Nu känner jag mig partysugen! Vi kör nästa hemmafest hos mig så får vi prova dem ordentligt! haha
Ska snart laga ihop matlådan tills imorgon och sen blir det tv resten av kvällen.

Imorgon och på fredag jobbar jag på MAVA mellan 7-15 :)

Ha en mysig kväll!

Väskan från Lindex :)
matchar mina skor ^^




Äntligen en hel dammsugare!




Högtalare till bärbara datorn, nu slipper vi släpa på Jennifers! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0