Idag är jag väldigt rosa :)

Snart ska jag, raringen och hans syster åka till Daniels skolavslutning :)
Vi ska vara där och kolla och sen gratta honom med att äta pizza nånstans, jag får köra på sallad! Jag har hållt mig undan från pasta, bröd, ris och potatis nu en vecka och det känns bra! Jag har kanske inte blivit supertunn men jag känner mig piggare och blir mättare nu med mindre potioner så det går ju åt rätt håll :)

Sen vet jag inte vad som händer idag, funderar på att plocka undan lite i lägenheten så det är fint till helgen och sen kanske kolla på nå film, det är ju filmväder! Det bara regnar och regnar...

Nu ska jag göra iordning mig. Ha en härlig dag :)

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0