Inatt drömde jag om kungen..

Jag har sovit max 3 timmar inatt då jag har fått besök av självaste kungen...
All bröllopsyra och prat om kungafamiljen har satt sig i huvudet på mig och förstörde min natt :P
Jag drömde att kungen låg på sjukhuset och att jag skulle ta en massa blodprover på honom. Va supernervös eftersom det va ju kungen! Jag var den enda som fick ta proverna och jag var så nervös att jag skulle sticka fel eller nått!
Har säkert pratat i sömnen och jag kommer ihåg att jag gick upp till kylskåpet för att fixa frukost kl 02.30..
Då är man snurrig! :P

Om en stund ska jag gå till jobbet och jag hoppas att kungen inte ligger där och väntar på mig, då går jag hem igen! haha

Ha en bra måndag allesammans!
kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha! Fantastisk dröm Julia ;P

2010-06-22 @ 16:36:10
URL: http://jessiuteivarlden.blogspot.com
Postat av: Julia

haha ja ville knappt gå till jobbet :P

2010-06-22 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0