Jag har haft en mysig dag :)

Det börjar bli kväll och jag sitter och lyssnar på Kings Of Leon, är väldigt danssugen men samtidigt trött så jag ska snart kolla på film med mamma :)
Idag har jag varit ute med Rex, han är ännu större nu och börjar bli duktigare att gå ut med, man får vara lite tuff men sen sköter han sig bra :)
Vi har firat lillbrorsan med tacos och tårta och det smakade himla bra, nu är jag proppmätt men några jodgubbar från tomten slinker nog ner till filmen!

Imorgon ska jag in till stan innan jag åker hem igen, ska träffa Erika och gå på jakt efter en ny vattenpipa. Om det finns nånstans så är det i Södertälje! Jag ska även träffa Erika för att äta och snacka av oss lite , det blir toppen! :)

Nu blir det film!
Ha en mysig kväll allesammans :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0