Jag har inte tid att bli sjuk nu!

Igår mådde jag verkligen skit när jag var på jobbet, hade ont i magen, migrän och var alldeles feberrosig i ansiktet.
Jag tog alvedon men det hjälpte knappt och tänkte att jag bara behöver sova ordentligt men idag när jag vaknade så var det total nästäppa och jag har så jäkla ont i halsen :(
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska gå till jobbet och hoppas att det blir lugnare eller om jag ska stanna hemma och kurera mig. Jag tror att jag går dit och ser hur jag mår då, om jag skulle fortsätta vara rosslig så tackar jag för mig och går hem och lägger mig igen.

Annars händer det inte så mycket, var på ÖoB igår och hittade vaxduk till bordet på balkongen och lite andra bra-att-ha-saker.
Jag vill bara att det ska bli helg så kan jag få vila upp mig.

Nu ska jag fräscha till mig och sen traska till sjukhuset. Håll tummarna för mig idag att det här går över.
Ha en bra dag.
kram

Frukost, lunch och middag :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0