Jag tog en ledig dag..

Imorse mådde jag verkligen pyton, svettades som en tok och halsen kändes som sandpapper och huvudet va tungt av allt snor. (Ni borde inte läsa det här och äta samtidigt :P )
Eftersom jag mådde skit så ringde jag till jobbet och sjukanmälde mig, känns inge fräscht att hosta och slemma på nyopererade. Jag somnade om några timmar och det var verkligen skönt att sova ut!
När jag inte kunde sova längre gick jag upp och tog ut blommorna på balkongen, det va strålande solsken och supervarmt så jag satte mig där och käkade frukost.
Det känns helt värdelöst att sitta snorig när det är så varmt!
Käkade frukost och klädde sen på mig för att traska ner till apoteket för att kolla nå billig tablett för allergi och det hittade jag, 10 kr för 7 sugtabletter mot pollenallergi tycker jag är ett fynd!
Jennifer hakade på och efter jag handlat lite mat och så gick jag över till Jennifer för att softa ute på balkongen :)

Vi åt jordgubbar och vattenmelon, läste tidningar och snackade av oss lite :)
Det kändes som om huvudet lättade lite efter sugtabletten så de ska jag nog fortsätta med nu 1 vecka och se om de hjälper.
Supermysigt att sitta på deras fina balkong :)

Nu sitter jag hemma och hostar, har precis ätit den första middagen utan pasta och sånt och det smakade helt okej!
Snart ska jag vila och sen plocka undan lite i lägenheten, det är någon som inte plockar undan efter sig utan det ligger en massa kalsonger, strumpor och grejer överallt! Konstigt..

Nu kommer lite bilder från dagen :)



Strålande solsken! :)



Balkongen


Jordgubbar och vattenmelon, supergott!


Min middag :)
Några köttfärsbiffar kryddade med paprika och en fräsch sallad blandat med matvete, olika bönor och fetaost. Det vart riktigt gott och mättande. Dricker Loka Fläder/Citron


Nu ska jag vila lite efter maten.
Ha det fint i sommarvärmen :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0