Midsommardagen

Godmorgon! :)
Idag är jag ledig och det ska jag njuta av ordentligt, det är skitväder ute så jag ska underhålla mig inomhus :)
Gårdagen vart himla mysig! Jag, babe, Ludde och Erik åkte ut till Ludde för att grilla och bara njuta av kvällen, vi åt mat och myste med hans megastora katter och när kvällen närmade sig åkte vi tillbaka till stan.
Jag gick hem med alla grejer och drog igång lite musik på datorn, jag vart sugen på sällskap så jag messade Jonas & Rille och de kom förbi senare på kvällen.

Vi rökte vattenpipa och bara tog det lugnt, snackade och hade det trevligt!
Efter några cider och öl så vart vi sugna på att gå ner på stan, men där var det öde! Tillochmed donken var stängt! Det tyckte jag va konstigt, det är lönehelg plus midsommar och det är väl då folk vill ut och göra stan? Förstår att man vill ut på landet och fira men jag tyckte ändå att man kunde ha något öppet :P
Så vi vände rätt fort och jag gick hemåt för att mysa med raringen <3

Idag ska jag städa undan lite grejer från igår, sen är det dags att byta jord på mina blommor som står på balkongen!
Funderar på att baka mockarutor och sen kolla på film :)
Raringen jobbar så jag får fixa lite själv men det är skönt ibland att få strosa runt i lägenheten själv.

Ha en mysig dag och hoppas ni har lite bättre väder, men regn och åska är lite häftigt, man blir på myshumör!

kram


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0