Nya skor! :)

Mina skor från Nelly.com kom idag, påsen stod utanför dörren och raringen hade lagt dem på sängen när jag kom hem :D
Först kollade jag pappret som är på framsidan och då stod det att betalningen var makulerad, alltså borttagen och då vart jag nervös. Jag mailade dem och fick svaret att skorna är betalda med pengarna för klänningarna som jag skickade tillbaka! Dessutom får jag pengar tillbaka så det är ju bra :)

Nu sitter grabbarna och spelar tv spel medans jag kollar runt lite, har skorna på mig och det känns som om det krävs rätt mycket övning innan jag går bra i dem :P

Snart ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det tidigt till jobbet.

Bild på skorna kommer så fort jag orkar resa mig för att hämta kameran, träningsvärken har redan börjat sen jag tränade på gymmet tidigare idag! Stretchade nog inte ordentligt :P


Kram godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0