Så jäkla kul! :)

Kvällen igår började lite segt hemma hos mig, jag och Jennifer satt och lyssnade på musik och försökte locka hit folk.
Vi satt ett tag tills Jonas, Rille och Mackan kom och de var glada i hatten :D
Senare kom Nicklas med Madde och Kim och då var festen igång! Vi dansade, lyssnade på musik och hade det mysigt! Vi körde igång vattenpipan och alla satt på min fina balkong :)
Runt 12 slaget gick vi i samlad trupp ner till Lilla Krog där det var 3 snygga trubadurer som spelade, de spelade bra låtar och mitt hjärta smälte när de körde Kings Of Leon med " Sex on Fire" Vi sjöng med som galningar och hade det verkligen kul!
Vid 2 gick jag och Jennifer hem till mig igen för att fortsätta med vattenpipan och jag kokade 2 ägg som fyllemat, så jäkla gott! 1000 gånger bättre än en flottig cheesburgare! haha
Rille med Linus kom förbi och vi hade det mysigt igen på balkongen tills grabbarna kom hem och avslutade våran kväll :P
Alla gick hem och jag gick och la mig, somnade som en stock!

Idag känner jag mig rätt pigg :)
Har precis ätit frukost bestående av fruktsallad, juice och 2 ägg med massa salt!
Fixade lite tvätt i tvättstugan och senare ska jag och raringen ner till Stadsparken för att kolla in lite nationaldagsfirande. Är sugen på en fräsch sallad!

Hur ska ni fira nationaldagen? :)
Nu ska jag städa undan lite och sen vila
Ha en mysig dag!
kram


Bildbomb :)





















haha skönt avslut för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0