Shopping i Norrköping :)

Det har varit en toppendag idag!
Jag och Jennifer åkte till Norrköping för lite shopping och för att njuta av sommarvärmen! :)
Vi gick i alla affärer som är värda att gå i och jag hittade massor med fina tröjor! Nu har jag kläder för hela sommaren och lite till.

Hade inte kameran med mig och det ångrar jag lite nu, ville fota när vi satt i den mysiga parken och runt i Norrköping. Det är en supermysig stad på sommaren! :)

Här kommer mina fynd!


Mysig blommig tröja från Gina Tricot och en rosa kofta från Åhlens :)



Glittrigt linne från NewYorker och sen palmtröjan från GinaTricot :)



NewYorker :)


Vita & Svarta Bh:n från Newyorker, linnet Gina och den rosa Bh:n från Lindex :)
Örhängen Gina och nagellack Åhlens

Märker ni att allt går i samma färger :P

Jag som annars alltid handlar en massa svarta kläder!

 

Nu kollar jag på film och ska bara ta det lugnt ikväll.

Ha en mysig kväll :)

kram


Kommentarer
Postat av: N I N A

Åh jag bara älskar den där blommiga tröjan! AS snygg!

2010-06-08 @ 14:43:04
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Julia

Den är skitsnygg och superskön! Från Gina Tricot :)

2010-06-08 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0