Snart är det dags..

Jag erkänner att jag är grymt nervös nu.
Börjar jobba om ca 1 timme och det känns som om jag inte kommer kunna något på egen hand :P
Jag får intala mig själv att man inte behöver kunna allt på engång och att jag får fråga lite extra om det är nått som känns osäkert. Det är alltid såhär! Jag vet att jag kan, men nu står man på egna ben och det är då man inser att man har lite mer ansvar...
Jag kommer börja gråta om jag får en sökare på mig! :P

Nu ska jag packa ihop jobbväskan.
Ha en bra start på veckan :)
kram

 

Jag har betat av de flesta klädfärger nu, på IVA var det grönt, på UVA var det blått och nu på MAVA blir det vitt. Ska ta en bild senare så ni får se hur tjusig jag är på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0