Söndag

Nu är jag tillbaka i Katrineholm efter helgen i Nykvarn :)
Det har varit en mysig helg då jag har busat med hunden, träffat Sandra och bara vilat i solstolen på tomten.
Jag behövde komma bort från vardagens alla måsten, städning och matlådor!

Imorgon börjar en ny jobbvecka och det ska bli kul, det känns som om jag har kommit in rätt bra på MAVA och jag tror nog att jag sköter mig någorlunda.

Snart ska vi åka och handla lite mat inför veckan och sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag trodde att vi skulle ha tvättstuga men jag hade bokat imorgon av nån anledning, söndagar brukar ju vara tvättdag men det går bra imorgon också.

Nu kollar jag på konserten som var för Viktoria&Daniel i fredags, alla sa att det hade varit så bra så nu ska jag kolla om det stämmer :)

Ha en bra dag och kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0