Tar en paus från Sex And The City

Jag ska påminna mig själv om mårgondagens planer så att jag gör så mycket roliga grejer som möjligt..
Jag är nämligen ledig och ska njuta av dagen till 100%!

Först ska jag sova tills jag vaknar, det brukar bli bäst!
Äta en härlig frukost på balkongen om vädret tillåter..
Efter det ska jag fräscha till mig och ta en sväng ner på stan, där ska jag leta efter nått fint att ha på mig till fredag och sen ett besök på systembolaget, helst ska jag stå där när det öppnar så slipper man trängas :P
När jag är färdig på systemet ska jag ta mig till bokhandeln där jag ska köpa en bra sommardeckare! Jag blir verkligen en bokmal på sommaren!

Efter allt spring på stan ska jag ta min cykel, en korg med godsaker som jag också har handlat och min bok ner till Djulö för att där lägga mig i gräset och bara njuta av min lediga dag! Låter inte det härligt? :D

Jag hoppas att inget kommer ivägen för mina planer nu ^^

Nu ska jag fortsätta med SATC serien som raringen laddade ner åt mig :)
Ha en mysig kväll!

kram




Bilden är från förra sommaren runt 6-7 juni och då hade jag en liknande dag!
Ledig, lat och på äventyr med cykeln! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0