Tisdag

Igår gick det bra på MAVA, jag skötte mig nog rätt så bra med prover och så :)
Vart lite nervös när jag insåg att jag var själv undersköterska med 3 patienter men det är inge större skillnad från hur det var på IVA i Södertälje så det ska inte vara nå problem :)

Idag jobbar jag kvällspasset på UVA och imorgon är jag ledig! Jag har ett väldigt bra schema på MAVA då jag jobbar var 3:e helg ungefär och jag kan även vara ledig mitt i veckan så jag tackar och bugar. Då kan man hinna ner till badet eller nått och njuta lite av sommaren :)

Imorgon ska jag och raringen hitta på nått eftersom vi firade 4 år och 3 månader igår <3
Vad skulle man kunna göra då? En tur till Norrköping kanske? Eller en mysig fika på stan, får se vad vi hittar på.

Nu ska jag äta lite frukost.
Det är sol ute så jag tar nog den på balkongen!
Ha en bra dag :)

kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag föreslår en tur till norrköping för en lunch/middag på en uteservering.

2010-06-15 @ 11:10:02
Postat av: julia

Ja det är det jag funderar på :)

det ska tydligen bli superväder imorgon! :D

2010-06-15 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0