Tyck synd om mig då..

Jag är gnällig just nu, har inte blivit bättre med förkylningen utan snarare värre, nu känns det som om jag har snor i hela huvudet och halsen är helt förstörd. Mina ögon ser ut som efter en helkväll med drinkar och huvudet känns lika tungt som morgonen efter helkvällen...
Sen har jag ingen som tar hand om mig, mina käre sambo är borta och blir bjuden på mat medans jag sitter här med en massa disk och dricker té, det tycker jag är orättvist!

Nu ska jag fortsätta kvällen med Greys.
Ja juste, beställde skorna från Nelly enbart för att jag tycker synd om mig själv, sen blir de säkert supersnygga på mina fötter nu när solen äntligen börjar komma fram.

Hoppas ni får en roligare kväll.
kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men va fan Julia, du skulle ju vänta :P

2010-06-02 @ 21:40:40
Postat av: julia

ja jag vet :P

Jag ville bara göra nått roligt den här dagen, tycker ju synd dom mig själv och ville muntra upp mig lite ^^

Men det finns mer skor i Norrköping och då tänker jag fan inte vara snorig och äcklig..

2010-06-02 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0