Vart är solen?

Jag hade tänkt att vakna till strålande solsken och 20 grader men nu ser det rätt grått och molnigt ut utanför fönstret.
Va lite dum och bokade tvättstugan nu mellan 7-12 för att sen vid 12.17 åker jag till Nykvarn för att fira min bror :)
Men det är rätt skönt att rivstarta dagen så man hinner med så mycket som möjligt!
Har en massa saker som ska städas undan, nytt nagellack till både fötterna och fingrarna och sen ska jag packa ihop min väska och duscha.
Jag stannar i Nykvarn/Södertälje till torsdag, då ska jag på jakt efter en vattenpipa och sen luncha med Erika :)

Nu ska jag kolla på SATC och sen traska ner till tvättstugan igen.

Skriver säkert ett litet inlägg senare :)

kram



Lillbrorsan som fyller 20 år! Han kommer springa till systembolaget! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0