Vilken toppenhelg!

Mina helger blir bara bättre och bättre! :)
Det har varit hemmafest nu i 2 dagar hemma hos Jennifer & Jesper!
Jag har druckigt väldigt många drinkar, cider, rökt vattenpipa och bara haft jäkligt kul, man får tacka allesammans som varit med för 2 kanondagar :)
Bilder finns på facebook..

Idag kom mina föräldrar förbi med Rex och det var trevligt.
De hade varit i Hälleforssnäs innan hos en vännina till mamma och sen åkte de en snabbis till mig. Jag hann panikstäda lite och fixa ihop en ceasarsallad som vart supergod!

Nu sitter jag och kollar på TopModel och fixar med tvätten, jag har varit hurtig idag med tvätt, disk och städning så jag unnar mig lite godis ^^

Imorgon börjar mitt sommarvikariat på MAVA och det börjar kännas lite nervöst, jag vet att jag fixar att vara där men fjärilarna i magen är inte lika säkra. Ni kan väl hålla tummarna för mig!
Jag ska kolla upp lite på vårdguiden och läsa lite gamla skolpapper så har jag iaf förberett mig lite.

Ha en mysig kväll :)
kram



Bjuder på en bild från igår!
Jag, Jennifer och Sabina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0