Återigen måndag och 1 mars!

Jag börjar förstå att folk får ångest på söndagar då man vet att en ny vecka börjar med jobb och slit.
Men det ska bli kul att komma igång igen efter helgen och jag hoppas att den här veckan går bra! :)
Jobbar mån-tors och på fredag är det utbildningsdag för hela UVA och Op. Då ska vi lyssna på föreläsningar och lite nytt om vad som händer på sjukhuset samt planera för varje avdelning och lite till. Ska bli intressant att få ta del i sånt då jag inte vart inräknad till såna möten på IVA.

Sen funderar jag på att åka till Södertälje på lördag. Jag och raringen ska åka på en kryssning den 13-14 mars och då behöver jag åka till en reseaffär som bara finns i Södertälje och Sthlm, sen behöver jag mammas bonuskort från Silja till att få lite rabatt :)

Tänk att om 13 dagar så har vi varit tillsammans i 4 år!
Tiden går fort när man har roligt <3

Ha en bra start på veckan!
kram

Får se om det blir Galaxy igen, det vore kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0