Dagen vart inte riktigt som jag trodde..

Jag va nere en stund på stan, först med Jennifer för att kolla runt lite. Hittade inget då jag inte visste vad jag ville ha men nu vet jag vart jag kan hitta ljusrosa ögonskuggor så det ska jag köpa sen, det är fint med pastell färger på sminket nu när våren börjar närma sig :)
En tjej som är duktig på att sminka sig och har en rolig blogg är
http://www.designandmakeup.se

 

Efter fikat gick jag hem och vilade en stund, vart helt slut av att gå runt och mitt humör va inte det bästa heller. Men jag vilade en stund och vaknade nyss av att Micke kom hem med Jonas och Rille. De sitter vid varsin dator och dricker öl. Sen ska vi gå och äta nånstans men jag känner mig inte så hungrig så det blir nog bara nått lätt..
Resten av kvällen sitter jag nog hemma och kollar på tv. Måste ladda lite inför imorgon så det blir en rolig kryssning. Ska packa min väska och se vad jag ska ha på mig.
Inte direkt nå partykväll men jag behöver vila , imorgon kan man alltid dansa lite :D

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0