Det är inte min dag idag..

Känner mig seg och ofräsch. Efter jobbet mådde jag illa och jag började få migrän, det vore riktigt illa att bli sjuk nu när jag jobbar hela veckan men jag är verkligen inte i form. Tidigare idag gick en tjej hem från jobbet då hon hade feber och mådde illa...det är kanske nått som går runt nu, mardrömmen vore att få vinterkräksjukan! Får se hur det blir, jag behöver kanske sova ordentligt eller nått.
Imorgon börjar jag halv 12 så jag får lite sovmorgon :)


Nu blir det tv resten av kvällen och sen ska jag se hur jag mår, jag hoppas att jag känner mig bättre innan jag lägger mig.
Ha en bra kväll.
kram


 

Jag drömde om Biffen inatt, saknar skrutthunden :(



Kommentarer
Postat av: Camilla

Såg en hund i Skottland som såg ut exakt som Biffen, då tänkte jag på dig. Ville ta med mig den hem och ge till dig! :) Puss på dig gumman!

2010-03-29 @ 23:52:09
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: Julia

haha va söt du är gumman, ja ringde på en hund idag men Biffen kommer alltid vara nr 1 :)

2010-03-30 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0