Det börjar bli obehagligt nu..

Vaknade för 40 min sen då min väckarklocka ringde. Kände mig inte utvilad alls utan kände mig istället orolig och inte riktigt klar i huvudet. Raringen var vaken och han sa att jag varit uppe ett antal gånger inatt..
Jag har tydligen varit uppe några gånger inatt och pratat med mig själv, vikt kläder och bara gått runt. Man kan undra varför sånt händer just nu! Det gör mig helt slut på morgonen och lite orolig, jag har ingen aning om vad jag gör uppe och varför jag går runt. Jag har gått i sömnen när jag var liten men aldrig såhär ofta! Det har säkert hänt varannan dag nu under veckan. Något måste vara fel :(

Jag ska försöka piggna till och gå till jobbet nu, helst vill jag gå och lägga mig igen och försöka koppla av men när jag slutar vid 17 ska jag hem och lägga mig i soffan och vila. Känner att kroppen verkligen behöver vila!
Nu börjar jag nysa oxå, jag tänker inte bli sjuk nu!


Hoppas ni får en bra dag
kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du skulle skämma livet ur mig om jag såg dig gå runt mitt i natten o prata för dig själv :P



2010-03-18 @ 09:46:58
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

haha ja men jag tycker oxå att det är obehagligt!

2010-03-18 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0