Gott & Blandat

Äntligen helg!
Det har varit 4 långa arbetsdagar, mycket operationer och jag har inte varit riktigt på topp då jag har känt mig förkyld och trött. Jag får ju inte så mycket sömn när jag är uppe och går om nätterna :P
Efter jobbet gick jag hem och la mig på soffan, somnade tungt och väcktes av raringen. Det va riktigt skönt att ta igen lite sömn.

Nu är det Gränsbevakarna USA och jag blir lika förvånad varje gång, en man som hittade ett kranium på en soptipp och bär med sig den i sitt bagage och en kille som vart tagen med massa piller runt benen för att han gick konstigt :P
Det finns verkligen idioter! Men det är fan bra tv! Spännande ju :)
Sen blir det Criminal Minds!

Imorgon ska jag ner på stan och hitta en ny ansiktscreme och sen städa lite i lägenheten. Gillar när det är fint och rent inför helgen :)
Vi ska kanske på kalas på lördag men jag tror att det krockar med tvättstugan och jag måste ha rena strumpor till jobbet! Men kalas är ju roligt om man får tårta och grejer ^^

Ha en bra kväll
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0