Idag blir det kryssning :)

Har precis ätit frukost och plockat undan lite i lägenheten, vid 14 åker vi mot Sthlm och det känns riktigt kul :D
Det var längesen jag och raringen gjorde nått själva och vi behöver nog komma bort och umgås ordentligt med varandra. Det ska bli toppen med den fina hytten och taxfree :D

Snart ska jag duscha och fixa håret, tror jag kör på plattat ikväll :)
Har 2 ombyten med mig då jag inte kunde välja vilken ja vill ha ikväll, men det blir iaf glitter och glamour!
Sen ska jag packa klart och sen är jag färdig :)
Jag håller tummarna att tågen går som de ska och att vi hittar till hamnen, det ska inte vara så svårt!
Och sen att jag får komma på båten haha, jag har ju inte fyllt 21 än men med ett intyg från min kära mor om att jag har hennes tillåtelse att åka så hoppas jag att det inte blir nå problem! Känns som när man var liten och skulle till doktorn , man behövde sina föräldrars intyg om att man skulle gå :P

Får se om det blir Melodifestivalen sen ikväll, jag hoppas att nån bar har en supersize tv där de visar finalen, då tvingar jag Micke att sitta där! :D



 

Ha en härlig helg!
Om jag inte är tillbaka innan måndag så sitter vi nog fast nånstans mellan Sverige och Åbo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0