Ikväll står jag i köket!

Jag lagade precis korvstroganoff för första gången själv i mitt liv,  häftigt va! ^^
Det bästa som finns nu i matväg är creme fresh, det finns en massa olika smaker och det är väldigt enkelt att blanda ihop med korv, kött eller fisk och bara steka eller ha i ugnen. Jag känner mig som ett proffs nu :D
Kanske inte lika gott som pappas men jag tycker att min variant vart klart godkänd!

Annars va det en tung dag idag på jobbet så nu är jag helt slut, orkar inte ens äta min äggmacka och min kropp värker överallt. Jag längtar redan till helgen! Får se vad som händer då..

Resten av kvällen ska jag kolla på tv och kanske shoppa lite från H&M´s nya katalog :)
Ha en skön kväll
kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad jag saknar dig! Kommer du inte o hälsar på hemma snart? Skulle så himla gärna träffa dig tillsammans med ALLA de gamla tjejerna och ta en traditionell lunch på nancys.. Vi måste dra ihop nåt snart för jag saknar ihäl mig <3



Puss o kram

2010-03-17 @ 17:29:19
URL: http://elinlss.blogg.se/
Postat av: Julia

Detsamma gumman! jo jag är lite sugen på att åka dit och stanna över en helg :) det skulle vara toppen om vi drog ihop nått ordentligt, saknar er massor!

Hur ser dina helger ut framöver?

kram

2010-03-17 @ 20:05:29
Postat av: Elin

Ja det vore skitmysigt!!

Dom kommande helgerna är oplanerade än så länge förutom jobb varannan lördag 10-14.

Nästa helg jobbar jag inte!

Kram <3

2010-03-20 @ 16:02:19
URL: http://elinlss.blogg.se/
Postat av: Julia

Okej jag ska kolla vad ja gör nästa helg :D

Så hör jag av mig så fort ja vet :)

kram!

2010-03-20 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0