It´s a Date!

Jag snackar med tjejerna från forna OP3 och planerar en träff på lördag i Södertälje kl 12.30!
Det kommer bli toppen att träffa dem igen, saknar dem massor och jag behöver uppdatera mig om hur det går för alla :)

Annars har jag haft en rätt bra dag, det gick bra på jobbet och efter det gick jag ner till sjukhusets gym för att kolla in deras maskiner och redskap. Kan väl säga att det fanns några roliga grejer men om man vill ha mer utbud så kan man nog gå till Friskis eller Nautilus :P
Men jag ska gå ner varje dag efter jobbet, minst en timme och försöka få bort lite mage och rumpa, vart ledsen igår när jag rensade garderoben och insåg att hälften av mina kläder är för små..
Det var bara sorgligt!
Så önska mig lycka till!

Nu blir det snart Svenska Hollywoodfruar :D
Sen dusch och läggdags.
kram



Tjejerna från OP3! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0