Jag är uppe väldigt tidigt..

Jag har inte alls sovit bra inatt utan vaknat till och från hela natten. Först vaknade jag vid 01.00 och började göra iordning frukost utan att ens tänka på att ja kunde sova 5 timmar till..
Kollade på mobilen och gick sen och la mig igen, vaknade vid halv 5 men somnade om och sist vaknade jag vid halv 6 då jag gick upp och klädde på mig igen.
Det brukar vara så på måndagar, första dan på veckan efter en skön helg där man fått sova ut men jag hoppas att jag får lite mer energi sen när jag är på jobbet. Slutar 17.00 och då väntar tvättstugan och sen blir det middag, dusch och sen gå och lägga sig igen! Längtar redan tillbaka till sängen...

Men hoppas ni får en bra start på veckan :)
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0