Jag måste piggna till..

Nu sitter jag och äter frukost. 2 toast, flingor, té och juice håller mig mätt tills det är dags för middag.
Börjar 11.30 så jag har en liten stund kvar att vila men det känns som att min energi är på bottennivå. Migränen finns där och jag har ont i magen då det är den perioden i månaden. Allt ska komma samtidigt..

Imorse ringde en kvinna som säljer sin hund på blocket, en söt cavalier king charles tik som är 4 månader och tydligen världens gulligaste och gladaste. Hon finns kvar till försäljning men fredag är nog den sista dagen man kan fundera då det var flera som var intresserade.
Om jag hade tid så skulle jag åka dit på engång och köpa hunden! Men nu när jag jobbar mån-tors och troligtvis varannan helg så går det inte, det vore inte schyst mot hunden eller mot raringen som får ta hand om den själv.
Så det är bara att vänta, det kommer
säkert andra hundar men nu måste man ju satsa på jobbet först..
Men nångång ska jag ha en hund! :)

Nu ska jag fräscha till mig lite och sen gå iväg till jobbet. Slutar 20.45 och jag hoppas att raringen lagar mat ikväll.
Ha det bra
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0