Katrineholm by night!

Jag kom precis hem från en kvällspromenad och det känns i benen! :)
Visst jag går en del på jobbet men jag började tröttna på att bara gå mellan lägenheten , på jobbet och sen hem igen så jag ville vidga mina vyer lite så jag gick till Ldl och tog en lång omväg tillbaka.

Imorgon är det sista dan i veckan med jobb och det ska bli skönt, det var lugnt idag men igår var det kaos! Dessutom behöver jag få bort förkylningen som har smygit sig på och bara ta det lugnt.
Det blir kanske en miniutgång på fredag, kan vara kul att blanda lite drinkar och kolla på film eller nått :)

Snart är det Greys och sen ska jag gå och lägga mig.
Ha en skön kväll.

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0