Luften gick ur mig..

Har varit på utbildningsdag med jobbet och vi satt mest och lyssnade på olika föreläsningar. Helt okej och det var intressant att få höra vad som är på gång och så..
Slutade vid 15 och gick då hem och kommer in till lägenheten, disken är kvar på bänken, persiennerna är nerdragna och det va bara stökigt, så jäkla tråkigt!
Mitt humör som va rätt bra försvann och ersattes av att bli grinig och trött..
Varför är det så svårt att plocka undan och göra det lite fredagsfint?
Jag blir irriterad över att behöva fixa allt själv, jag skulle lika gärna kunna bo själv för det är så det känns just nu..

Sen finns det inge bra på tv och det gör mig ännu grinigare.
Varför finns det inge bra just på fredagar? det är ju då folk har tid att sitta och titta! Iaf jag som sitter själv resten av kvällen..

Nu ska jag iaf göra lite sallad.
Min tur nere på stan var inge kul heller, känner mig som en blek valross.

Det enda roliga som hänt idag är att Jennifer fixade biljetter till Lady Gaga i maj, det kommer bli riktigt kul!

Hoppas ni har en roligare kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0