Måndagmorgon..

Jag är uppe och känner mig rätt pigg.
Problemet idag är att jag inte vet när jag börjar, jag såg i fredags att mitt schema räckte till i torsdags så jag har ingen aning om när jag ska vara på plats, jag ringde avdelningen men det var ingen som svarade. Det vore så typiskt att jag börjar halv 12 nu när jag har gått upp vid 06.00. Men vi får väl se :P

Igår lyckades jag rensa i garderoben så efter jobbet så ska jag hitta nånstans att lämna in dem. En massa linnen som är för små, klänningar och skor som jag inte använt. Nu har jag lite mer utrymme som jag ska fylla ut med härliga vårkläder :)

Annars händer det inte så mycket, det jag ser framemot är turen till Eskilstuna på fredag och sen får man se vad som händer till helgen, kanske en sväng till Nykvarn/Södertälje? Behöver träffa brudarna!

Nu ska jag göra mig iordning.
Ha en bra start på veckan!
Snart är det ju helg igen ^^



Har fått ett ryck med ägg, äter det varje morgon, det är kanske farligt?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej ägg är en jätte mumsig frukost. Sålänge du inte får ont i magen (ökad gallproduktion) så fortsätt. gammal myt om att kvinnor inte ska äta så mycket ägg, 2 st om dagen har ingen kvinna dött av :)

2010-03-22 @ 10:40:01
URL: http://nathalielidemalm.blogspot.com
Postat av: Julia

Okej va bra! ja jag har oxå hört att man inte ska äta så mkt ägg, men det är ju riktigt gott till frukost så det får nog bli en vana :)

2010-03-22 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0